Krátkodobé role

Na Zpěvech rytířských experimentujeme s hraní krátkodobých rolí. Rádi bychom, aby si i CPčka mohla hru plně užít a odnést si z ní silný zážitek. 

Chystáme se poskytnout prostor jak těm hráčům, kteří si přijedou jen zamlátit a zastřílet do lesa, tak i těm, kteří by se rádi více kreativně realizovali. Tomu také přizpůsobíme celkovou práci s krátkodobými rolemi. Před jednotlivými událostmi od nás dostanete metodiky, ve kterých bude zaznamenáno, co se musí stát nutně, jaké má mít setkání atmosféru a nějaké návrhy toho, co se může stát. Konečný průběh scény však již bude záležet na vás. Pokusíme se vám dodat i různé kulisy, efekty a další prostředky k tomu, abyste si scénu mohli postavit dle svého.

Stejně tak velká řada bojů a konfliktů ve hře nemá daný výsledek. Naopak, u většiny bojů chceme, aby proběhlo skutečné měření sil, přičemž  výsledek konfliktu ovlivní směřování příběhu. Současně se ale nemusíte obávat, že byste tím někomu ukončili hru.

Příklad? - Družina rytíře kapitána Sladkého dostala za úkol udržet klíčové rozcestí proti hordám rarachů, dokud se nepodaří evakuovat vesnici. Pokud Sladký zvítězí, je vše dobré. Pokud však budou Sladký a jeho muži poraženi a vyhnáni, neznamená to hned smrt jejich postav. Prohráli, vesničané budou zmasakrováni a oni musí žít s hanbou dál. Cílem není vytvořit soutěžní prostředí, ale přidat do hry trochu nejistoty a autenticity.

Zároveň to znamená, že naši dobrovolníci musí být schopni aktivně vyhledávat úkoly a plnit je, musí být do jisté míry samostatní při budování svých výstupů a také přiměřeně odolní vůči chaosu. Příležitostně je také můžeme požádat o pomoc s některými drobnými domácími pracemi.

Přijet jako NPC je zcela zdarma a dámevám jídlo, ubytování, kostýmy, zbraně a zbroj a také drobný příspěvek na cestu.